Analogix introduceert ANX7441 – de eerste re-timer met USB-C voor nieuwe generatie smartphones en VR-kabels

Snelheden 8.1G DisplayPort en 10G USB 3.1 faciliteren snellere communicatie tussen mobiele elektronica en schermen van 4Kx2K, ideaal voor VR-applicaties

Analogix Semiconductor, Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn ANX7441 verkrijgbaar is. Dit is de eerste geïntegreerde re-timer voor een nieuwe generatie smartphones. De chip ondersteunt bandbreedtes van DisplayPort™ 1.4 van 8,1 gigabit per seconde (Gbps), maar ook snelheden van 10 Gbps via USB 3.1 voor lange, dunne kabels. Dat is van groot belang voor flexibele toepassingen met virtual reality.

De re-timer ANX7440 van Analogix herstelt en herplaatst zeer snelle signalen aan beide uiteinden van kabels tussen de 2,5 en 7 meter. Daardoor worden goedkopere kabelsystemen geschikt te gemaakt voor zeer snelle signalen via DisplayPort en USB 3.1.

Analogix Media Contact