Dutch

Analogix ANX7580 display controller maakt LG mobiele applicaties met twee schermen mogelijk

Analogix Semiconductor, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat zijn SlimPort® ANX7580 DisplayPort™ naar MIPI-DSI displaycontroller is geïmplementeerd in meerdere apparaten, de meest recente is de LG V60 ThinQ en het dubbele scherm, als evenals in verschillende draagbare pc-gamingapparaten. Met een DisplayPort 1.4-ingang met 4 banen en 4 MIPI-banen voor een enkel paneel, maakt de ANX7580 verbinding met grafische verwerkingseenheden (GPU's), zowel ingebed als discreet, en met MIPI-schermen die tegenwoordig worden gebruikt in dual clamshell-displaytoepassingen. Deze toepassingen profiteren van de volgende ANX7580-belangrijkste voordelen: Ondersteuning voor DisplayPort en embedded DisplayPort (eDP); Ondersteuning voor ARM, x86 en andere computerarchitecturen; Ondersteuning voor HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection), zoals video-inhoudsbescherming en hifi-audio; Kleine voetafdruk (4x4 mm 2 ) en een laag vermogen (<150 mW) architectuur; Turn-key referentieontwerp voor snelle

Analogix introduceert de laagste vermogen UHD eDP TCON in de branche met 3D-kleurbereikrotatie en in-cell touch

Analogix Semiconductor, Inc. kondigde vandaag zijn ANX2187 aan, het laagste vermogen van de branche Ultra HD (UHD) geïntegreerde DisplayPort ™ 1.4b (eDP) timingcontroller (TCON) met 3D-kleurengamma rotatie in de optisch domein, panel self-refresh (PSR) en selectieve update (PSR2), VESA DisplayHDR ™ 1000-ondersteuning en in-cell vinger en actieve stylus touch voor notebook-pc’s met grafische schermresolutie tot 3840×2400. De ANX2187 is de enige notebook-TCON met ingebouwde 3D-kleurengamma-rotatie in het optische domein, waarmee het probleem van kleurafstemming tussen verschillende weergavepanelen wordt opgelost, evenals de uitdaging van schermen met weinig blauw licht, terwijl de kleurnauwkeurigheid voor de andere kleuren behouden blijft, en het onderwerp vanstandard dynamic range (SDR) en high dynamic range (HDR) behandelen die beide kleurconversie nodig hebben. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten

Analogix introduceert Times Square Reference Design RD1011, de eerste bi-directionele USB-C actieve kabel in de branche met geïntegreerde retimer

Analogix Semiconductor, Inc. kondigde vandaag de beschikbaarheid aan van Times Square RD1011 , zijn krachtige referentieontwerp voor actieve USB-C ™ naar USB-C ™ -kabel met echte bi-directionele ondersteuning, kan een USB-C-bron aansluiten op een USB-C-apparaat over afstanden van meerdere meters. Gebruikmakend van de expertise van Analogix op het gebied van high-speed signaalbeheer, USB-C-poortcontrollerarchitectuur en bewezen SRIS- en LTTPR-retimer technologie, biedt RD1011 de beste prestaties in zijn klasse met de hoogste interoperabiliteit, het laagste energieverbruik bij minder dan 1,5 W en de laagste materiaallijst (BOM) kosten met: Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is. Contacts Analogix Media Contact
Tel: 408-988-8848

Analogix introduceert het VirtualLink™-referentie-ontwerp voor hoogwaardige gaming notebooks

Analogix Semiconductor, Inc. kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van zijn VirtualLink™ Reference Design dat VirtualLink rechtstreeks op het moederbord van high-performance gaming notebooks mogelijk maakt, zodat ze virtual reality (VR) via de USB-C™-aansluiting ondersteunen. Externe accessoires kunnen ook gebruik maken van het referentie-ontwerp om bestaande grafische verwerkingseenheden (GPU’s) te koppelen aan toekomstige VirtualLink-enabled VR-head-mounted displays. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is. Analogix Media Contact
Tel: 408-988-8848

Analogix introduceert ANX7451 – Tweede generatie 10G USB-C Re-timer voor smartphones

Analogix Semiconductor, Inc . kondigde vandaag de beschikbaarheid aan van zijn ANX7451 , tweede generatie 10 Gbps USB-C™ re-timer die in staat is om USB 3.2 Gen2 datasnelheden en DisplayPort™ 1.4a met 8.1 Gbps te ondersteunen voor de volgende generatie 10G mobiele apparaten die re-timers nodig hebben om aanzienlijke afstanden te kunnen afleggen. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is. Analogix Media Contact
Tel: 408-988-8848

Zeer ervaren Patrick Li sluit zich bij Analogix aan als President voor groot-China

Analogix Semiconductor, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat de zeer ervaren technologisch directeur Patrick Li als president voor de regio groot-China is toegetreden tot het bedrijf. De heer Li heeft in meer dan 30 jaar bewezen leiderschapskwaliteiten te bezitten. Hij kan bedrijven ontwikkelen en groeiplannen uitvoeren in China en wereldwijd. Hij heeft laten zien dat hij het verhogen van bedrijfsopbrengsten en winst en het opzetten van sterke ecosysteempartnerships op een verscheidenheid aan technologische gebieden beheerst, variërend van consumenten en ondernemingen tot automotive, netwerken, opslag en communicatie. Dat deed Li in China, Azië en wereldwijd. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is. Gratia Stefan
Tel: 408-988-8848

Tweede generatie ANX74xx-familie van 10 Gbps USB 3.2 Single-Chip Re-Timer-reeks breidt Analogix’ voorsprong in USB-C en DisplayPort over USB-C uit door meer functies en prestaties te integreren

Analogix Semiconductor, Inc . heeft vandaag de beschikbaarheid van haar tweede generatie ANX74xx -familie aangekondigd. Het gaat om de 10 Gbps USB-C™ re-timers die in staat zijn om DisplayPort ™ en USB 3.2 Gen2-signalen te schakelen ter ondersteuning van een enkele USB-C-poort voor krachtige notebooks van de nieuwste generatie, 2-in-1 converteerbare laptops, desktop-pc’s, mobiele apparaten en servers. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is. Gratia Stefan Tel: 408-988-8848 marcom@analogix.com

Analogix introduceert de laagst presterende eDP TCON van de industrie met In-Cell Touch voor de nieuwste generatie notebooks

Analogix Semiconductor, Inc. kondigde vandaag zijn ANX2403 aan, de laagst presterende Full HD embedded DisplayPort™ 1.4 (eDP) timingcontroller (TCON) met zelfrefresh (PSR) paneel, ondersteuning voor VESA DisplayHDR™ 400, en in-cell vinger- en actieve stylus touch voor notebooks met grafische beeldschermresolutie tot 1920×1280. De ANX2403 maakt gebruik van de technologische voorsprong van Analogix in processen met een laag vermogen en reduceert het Full HD 60Hz stroomverbruik tot 60 mW met behulp van 28 nm procestechnologie, een vermindering van 35% ten opzichte van de 40 nm technologie en meer dan 50% ten opzichte van de 55 nm technologie, waardoor de ANX2403 het laagste vermogen TCON in de industrie wordt. Bovendien ondersteunt de ANX2403 een lage verversingssnelheid van Intel (LRRR) en PSR2 voor nog meer vermogensverminderingen. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in

Analogix introduceert ANX7538/39 AR/VR Head-Mounted Display Controllers voor de volgende generatie 4K 120 FPS AR/VR Headsets

SlimPort 4K UHD AR/VR Display Controllers Schakelen de hoogste resoluties en de snelste responstijden in Analogix Semiconductor, Inc. kondigde vandaag zijn tweede generatie SlimPort® ANX7538 en ANX7539 DisplayPort™ to Quad MIPI-DSI display controllers aan, gericht op virtual reality (VR) en augmented reality (AR) head-mounted displays (HMD’s) met oogresoluties tot 2K per oog (4K totaal) bij 120 beelden per seconde (FPS). De ANX7538/39 zijn de eerste VR/AR HMD-controllers in de sector met ingebouwde ondersteuning voor uitbreidingsmogelijkheden met vertical blanking interval (VBI). VBI biedt de optie voor het ondersteunen van de veeleisende blanking eisen voor de meest recente 2K VR displays, onafhankelijk van de video-ingang, waardoor extra energiebesparing gerealiseerd wordt op de DisplayPort ontvanger interface. Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die

Analogix 10Gbps USB-C Re-Timers geleverd in de nieuwste generatie notebooks, desktop pc’s, monitoren en accessoires

ANX74xx USB-C Re-timer Family is de oplossing van keuze voor Intel-, AMD- en Nvidia CPU/GPU-platforms Gestuurd door de vraag van de PC en accessoires markt, kondigde Analogix Semiconductor, Inc. vandaag de massaproductie aan van zijn ANX74xx familie van USB-C™ re-timer oplossingen voor notebooks, 2-in-1 converteerbare laptops, desktop PC’s, monitoren en USB-C accessoires. ANX7440 , het eerste protocol waarbij DisplayPort™- en USB 3.1-interfaces voor Intel, AMD en Nvidia CPU’s/GPU’s met een nieuwe timer worden getapped naar de USB-C-connector, is de eerste USB-C-re-timer die de interoperabiliteit bij USB-IF- en VESA-plug-tests doorstaat. De Analogix re-timers die zijn geïmplementeerd op de nieuwste generatie processorplatforms bieden de volgende voordelen: Het zijn pure USB-C re-timers die gebruik maken van Separate Reference Clock Independent of SSC (SRIS) en Bit-Level Re-timer (BLR) architecturen en die een verliescompensatie garanderen tot 23dB kanaalverlies te herstellen voor USB