Analogix introduceert de laagste vermogen UHD eDP TCON in de branche met 3D-kleurbereikrotatie en in-cell touch

SANTA CLARA, Californië--()--Analogix Semiconductor, Inc. kondigde vandaag zijn ANX2187 aan, het laagste vermogen van de branche Ultra HD (UHD) geïntegreerde DisplayPort ™ 1.4b (eDP) timingcontroller (TCON) met 3D-kleurengamma rotatie in de optisch domein, panel self-refresh (PSR) en selectieve update (PSR2), VESA DisplayHDR ™ 1000-ondersteuning en in-cell vinger en actieve stylus touch voor notebook-pc’s met grafische schermresolutie tot 3840×2400.

De ANX2187 is de enige notebook-TCON met ingebouwde 3D-kleurengamma-rotatie in het optische domein, waarmee het probleem van kleurafstemming tussen verschillende weergavepanelen wordt opgelost, evenals de uitdaging van schermen met weinig blauw licht, terwijl de kleurnauwkeurigheid voor de andere kleuren behouden blijft, en het onderwerp vanstandard dynamic range (SDR) en high dynamic range (HDR) behandelen die beide kleurconversie nodig hebben.

Analogix Media Contact
Tel: 408-988-8848